קנה וקבל מתנה

MyProtein Creatine Monohydrate Powder 1kg SALE

189.00

קנה אבקת קריאטין מונוהידרט של מיי פרוטאין 1 ק”ג וקבל במתנה אבקת חלבון Beef-XP!
קריאטין 200 מנות הגשה

נקה

תיאור

קנה אבקת קריאטין מונוהידרט של מיי פרוטאין 1 ק”ג – 200 מנות הגשה וקבל במתנה אבקת חלבון Beef-XP המכילה 5 מנות הגשה! (לא ניתן לבחור טעם לאבקת חלבון)

קריאטין הוא תרכובת חומצה אורגנית שמיוצרת באופן טבעי בגוף האדם מ-3 חומצות אמינו (גליצין, מתיונין וארגינין). ספורטאים ומתאמנים יכולים להפיק תועלת רבה מהעלאת כמות הקריאטין בגוף, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תוסף תזונה מתאים (מזון יכול לספק כמות קטנה מאוד, שאינה אפקטיבית). קריאטין מונוהידראט הוא הצורה הנפוצה ביותר של תוסף התזונה הנ”ל, והשפעותיו החיוביות רבות.

בפרט מאפשר הקריאטין מונו להגביר את אינטנסיביות האימונים (באמצעות חידוש מאגרי ה-ATP בשרירים) וכן תורם להעלאת מסת שריר אצל אנשים רזים. חשוב להדגיש שתוספי קריאטין מאושרים לשימוש ע”י ה-FDA (מנהל התרופות והמזון בארה”ב) וגם מחקרים רבים הוכיחו כי הם בטוחים לחלוטין.

קריאטין מגביר את יכולות הביצועים בהצלחה מסחררת ובטווח קצר ומעלה את כמות האימונים האינטנסיביים, מה שהופך את המוצר למושלם עבור למי שרץ ספרינטים או מתאמן בהרמת משקלים כבדים.

מתאים למי שמעוניים באימונים אינטנסיביים ומחפש לשפר את היכולות הפיזיים שלו. מקור תזונתי של קריאטין הכולל מגוון של בשר ודגים המכילים 3-7 גרם לקילו. אך צריכת כמויות גדולות (בק”ג) של בשר או דג עלול לעלות את אחוז השומן בגוף ולעלות את דיאטת החלבון שלך לכן הדרך המעולה ביותר לצרוך מונוהידראט קריאטין היא דרך אבקה או טבלית .

⦁ אידיאלי לתחזוק הכוח

⦁ מסייע לתחזוק וגדילת מסת השריר

⦁ מתערבב בקלות עם מים

⦁ מעלה את כמות האימונים האינטנסיבייםמידת המיכל : 1 ק”ג

מנת הגשה : 1 כפית 5 גרם

מספר מנות הגשה : 200 מנות

קריאטין מונוהידראט 5 גרם

שימוש: יש לערבב מנת הגשה יחד מים ולצרוך. יש לצרוך 1-2 מנות הגשה ביום עדיף ישר לפני ואחרי אימון. אחרי 8 שבועות ממושכים יש לעשות הפסקה של שבוע ולהתחיל את מחזוריות ה8 שבועות שוב.

המתנה שמקבלים – Applied Nutrition Beef-XP Clear Beef Protein 150g

אבקת 100 % חלבון בקר Beef-XP מבית אפלייד נוטרישן עם 5 מנות בלבד לניסיון !

• ללא לקטוז

• ללא חלב

• אפס סוכר

• ללא סויה

• דל שומן

Beef-XP הוא מקור חלבון ללא חלב והוא 100% בשר בקר שעבר הידרוליזה שמקורו בבקר.

הוא מספק מעל 27 גרם חלבון למנה ויש לו פרופיל חומצות אמינו מקיף המספק את כל חומצות האמינו החיוניות (EAAs).

ל-Beef-XP תכולת חלבון גבוהה (97%) ותכולת שומן נמוכה ואפס סוכר, מה שהופך אותו לתוסף ארוחה חלבון אידיאלי לכל מי שמחפש להימנע מלקטוז ולהפחית את תכולת השומן והסוכר בתזונה שלו.

Beef-XP מומלץ לכל מי שמחפש להגביר את צריכת החלבון היומית ובמיוחד לאלו שנמנעים ממוצרי לקטוז ומוצרי חלב בתזונה שלהם ומחפשים מקור חלופי לחלבון.

• 100% חלבון בקר שעבר הידרוליזה

• מעל 27 גרם חלבון למנה

• תורם לצמיחת מסת השריר

• ערבוב מושלם וטעם מדהים

• נבדק עבור ספורטאים™

כל מנת הגשה 30 גרם מכילה :

114 קלוריות

0.54 ג’ שומן

0.66 ג’ פחמימות

0 סוכר

0.20 ג’ סיבים תזונתיים

27.72 ג’ חלבון

1.02 ג’ מלח

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.


רק משתמשים רשומים אשר רכשו מוצר זה יכולים לרשום חוות דעת.