Mutant Flex Food 880g

149.00

אבקת חלבון איכותית עשירה בויטמינים ומינרלים המכילה מרכיבי מזון אמיתיים!

נקה

תיאור

מזון מהיר עם גישה

כשאין לך זמן, שוכח להכין ארוחות – או שדברים פשוט קורים – תהיה מוכן עם מאקרו מזון מהיר, גמיש ומלא לפי דרישה. מבוסס על ארוחות פיתוח גוף אמיתיות להישגים אמיתיים!

**46 מרכיבי מזון אמיתיים**

השייק המלא הזה לשרירים מכיל רשימת קניות של מרכיבי מזון אמיתיים כמו קייל, ברוקולי, רימון, אסאי, אבוקדו, חלב, קינואה, זרעי פשתן ובטטה!

**קבל יותר חלבון מלא**

פיתחנו בקפדנות את FLEX FOOD עם תערובת חלבון מלאה יותר הכוללת חלבון מרוכז ממי גבינה (80% קזאין מיצלרי), מי גבינה (מרוכז, הידרוליזט, איזולט), חלבון אפונה מותסס וחלבון זרעי דלעת נבוטים. FLEX FOOD מכיל 92% יותר BCAA ו-EAA מאשר חלבון מבשר בקר שמשתמשים בו תחליפי ארוחה אחרים!

**ארוחות שרירים אמיתיות זקוקות לירקות!**

ירקות אלקליניים מאזנים תזונה חומצית עתירת חלבון, בזמן שסופרפוד ונוגדי חמצון עוזרים לחזק את המערכת החיסונית ולהילחם בעומס מאימונים, דיאטות, עבודה וכל מה שאתה משלב ביום יום שלך.

**פחמימות חכמות + שומנים טובים וסיבים**

התערובת של פחמימות מורכבות ב-FLEX FOOD מאזנת את רמות הסוכר בדם, מספקת אנרגיה למוח ונותנת לשרירים את הכוח הדרוש כדי להתמודד עם המשקולות! שומנים בריאים תומכים בתקשורת עצבית, באיזון הורמונלי ועוזרים להפחית דלקת כתוצאה מהאימונים הקשים!

**אנזימים, פרוביוטיקה ואלקטרוליטים**

אנזימי עיכול + פרה-וביוטיקה ופרוביוטיקה מבטיחים שתעכל ותספוג כל חומר מזין אחרון, בזמן שהם משפרים את בריאות המעיים. הפרוביוטיקה DE111® הוכחה גם כמשפרת את הרכב הגוף! מלח ים איכותי, סידן אורגני ואשלגן תומכים בתפקוד שרירים טוב יותר ובשיפור ההידרציה – בלי התכווצויות!

**קח את הקושי מתוך המשמעת**

להתאמן כל יום זה קל. אבל לאכול את המאקרו והמיקרו הנכונים בעקביות… כאן אפילו הטובים ביותר עלולים להיכשל. ארוחות רמאות הופכות לשבועות רמאות, ארוחות צהריים שנשכחות הופכות לריצה למזון מהיר… כשאתה לא מצליח להתכונן לארוחות, הפוך את FLEX FOOD לכלי הנשק שלך לנוחות ולשמירה על הכושר האידיאלי!

*46 מרכיבי מזון אמיתיים

*25 גרם חלבון עשיר ב-EAA ו-BCAA

*14.5 גרם פחמימות נקיות, סיבים ושומנים טובים

*מיקרו-נוטריאנטים סופרפוד וירקות מאוזני pH

גודל מיכל: 880 גרם

גודל מנה: 1 סקופ (45 גרם)

מנות במיכל: 20

(מבוסס על טעם בראוניז שוקולד)

אנרגיה: 170 קק”ל

שומן: 3 גרם

מתוכם רוויים: 1 גרם

פחמימות: 12 גרם

מתוכם סוכרים: 2 גרם

סיבים תזונתיים: 3 גרם

חלבון: 25 גרם

סידן: 300 מ”ג

ברזל: 3 מ”ג

אשלגן: 140 מ”ג

ויטמין A: 90 מק”ג

ויטמין C: 70 מ”ג

ניאצין: 5 מ”ג

זרחן: 30 מ”ג

מרכיבים:

חלבונים מלאים (חלבון מרוכז ממי גבינה [80% קזאין מיצלרי], חלבון מי גבינה [מרוכז, הידרוליזט, איזולט], חלבון אפונה מותסס, חלבון זרעי דלעת נבוטים), פחמימות נקיות (טפיוקה ו/או דקסטרין מתירס מותאם, עמילן אפונה, בטטה, קינואה), שומנים טובים (טריגליצרידים מרוכזים מקוקוס [MCT], זרעי פשתן טחונים, אבקת אבוקדו), חומרי טעם (קקאו [מעובד באלקלי], קפה אינסטנט, טעמים טבעיים, סוכרלוז, תמצית עלי סטיביה), ירקות אורגניים אלקליניים (ברוקולי, תרד, קייל, פטרוזיליה, גזר, כרוב), סופרפוד ופירות (פירות אורגניים; תפוח, מאקי ברי, אוכמניות, מנגו, רימון, דומדמניות שחורות, ענבים, פירות אסרולה, תות, אסאי ברי, חמוציות, פטל, גוג’י ברי, קאמוקמו; כורכום, קינמון, דובדבן חמוץ), תערובת אלקטרוליטים (מלח ים, קלציום קרבונט מאצות אדומות, אשלגן ציטראט), תערובת סיבים/פרוביוטיקה (פרה-ביוטיקה [סיבי אינולין], פרוביוטיקה [Bacillus subtilis DE111]), תערובת אנזימים (אננס, פפאיה, פרוטאז, לקטאז), פחות מ-1% של; לציטין חמניות ו/או סויה, סיבי תירס מסיסים, נתרן קזאין, Immuno-C, חומצה אסקורבית (נוגד חמצון), מונו ודיגליצרידים, דיפוטסיום פוספט, דו תחמוצת הצורן, גואר גאם, בטא-קרוטן.

ערבב סקופ אחד עם 240 מ”ל (כוס אחת) של מים קרים (או משקה אחר) בכל זמן שתרצה שייק מזין שמחזק, מספק ועוזר לך להרגיש שובע.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.


רק משתמשים רשומים אשר רכשו מוצר זה יכולים לרשום חוות דעת.