קדם אימון מנת הגשה

Skill Nutrition Skill Pre-Workout 16g Green Apple

7.00

מנת הגשה לניסיון של קדם האימון סקיל לשיפור הביצועים בטעם Green Apple !

בתוספת בטא אלנין וקריאטין!

תיאור

שפר את הביצועים שלך עם Skill Pre-workout! קדם אימון עוצמתי המיועד לספורטאים שדורשים ביצועים שיא באימונים בעצימות גבוהה!

*חווה אנרגיה מתמשכת בלי הנפילה הרגילה, בזכות פורמולה ייחודית ללא קריסה!

* פורמולה מתקדמת ללא קריסה: תהנה מהגברת אנרגיה מתמשכת בלי הנפילה האופיינית, בזכות קפאין בשחרור מושהה שמספק אנרגיה יציבה, ומשפר את הריכוז והסיבולת במהלך האימון.

*הפורמולה שלנו כוללת את Xtenergy, TheaGreen, Vitacholine ו-Astragin, שמחמיאים זה לזה. היא מיוצרת עם רכיבים איכותיים ממותגים מובילים.

*טעים ונמס בקלות

*מתאים לטבעונים ולחלאל: מיועד לעמוד בצרכים תזונתיים מגוונים, ה-Pre-workout הזה מתאים הן לטבעונים והן לתזונה חלאל, ומבטיח התאמה למגוון רחב של העדפות תזונתיות.

*עוצמה תזונתית: מכיל ויטמינים חיוניים מקבוצת B בכל מנת הגשה, שנועדו לתמוך בחילוף החומרים של האנרגיה, להפחית עייפות ולקדם ביצועים פיזיים אופטימליים. מוסיפים גם רכיבים חיוניים כמו ציטרולין מלייט (ביחס 2:1), בטא-אלנין וקריאטין. L-theanine, טאורין וטירוזין נוספו כדי לעבוד לצד הקפאין. הפורמולה כוללת גם תמציות בוטניות כמו תמצית שורש ג’ינסנג קוריאני ו-AstraGin®, שהוא משפר ספיגה של רכיבים תזונתיים.

מידע תזונתי למנה (16 גרם):

ציטרולין מלייט: 6000 מ”ג

קריאטין מונוהידראט: 3000 מ”ג

בטא-אלנין: 2400 מ”ג

L-טירוזין: (כמות לא מצוינת)

טאורין: 500 מ”ג

ויטכולין: 500 מ”ג

קפאין: 300 מ”ג

Xtenergy: 50 מ”ג

L-תאנין: 100 מ”ג

ג’ינסנג קוריאני: 40 מ”ג

Astragin: 35 מ”ג

ניאצין: 100 מ”ג (625%)

ויטמין B6: 10 מ”ג (714%)

ויטמין B12: 100 מק”ג (4000%)

רכיבים:

ציטרולין מלייט, קריאטין מונוהידראט, בטא-אלנין, מווסתי חומציות: חומצה מאלית וחומצה ציטרית, חומרי טעם טבעיים, L-טירוזין, טאורין, ביטרטרט כולין, מונעי התגיישות: דו-תחמוצת הסיליקון וסיליקט סידן, צבעים: אדום סלק ובטא-קרוטן, קפאין נטול מים, תמצית Camellia sinensis, מלטודקסטרין, ניקוטינמיד, ממתיקים: סוכרלוז וגליקוזידים של סטיביה, תמצית Coffea robusta, תמצית ג’ינסנג קוריאני, תמצית Panax notoginseng ואסטרגלוס ממברנאסאוס, פירידוקסין הידרוכלוריד, מתילקובלאמין.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.


רק משתמשים רשומים אשר רכשו מוצר זה יכולים לרשום חוות דעת.