40856636 - woman shows weight loss by wearing old jeans, asian beauty

שמונה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הגזרה

  1. לא משנה אם אתם כבדי משקל, או חושבים שאתם שמנים: אל תנסו לקפוץ מעל ליכולת שלכם. הציבו לעצמכם מטרה של לא יותר מקילו עד שלושה הורדה בחודש.

  2. אל תחתכו את צריכת הקלוריות היומית שלכם בצורה דרסטית מדי. הורדה של 15-20 אחוז בהחלט מספיקה. יותר מזה – אם תנסו לקצץ יותר, הגוף שלכם ייכנס למגננה וללחץ ויקשה עליכם להוריד במשקל אם בכלל.

  3. משקאות אלכוהוליים אולי גורמים להרגשה טובה, אבל על הדרך יוסיפו לכם המון קלוריות מיותרות. בוודקה רדבול, למשל, יש לא פחות מ-300 קלוריות, שזה, במילים אחרות, ארטיק עשיר, משובח ומצופה שוקולד. בקיצור: זכרו שגם משקאות יכולים לגמור אצלכם בירכיים.

  4. העשירו את התפריט בחלבונים, וקצצו בפחמימות. מזונות עשירים בחלבון הם, למשל, קינואה, בשר, דגים, קטניות ומוצרי חלב. מה שמיוחד בחלבונים הוא שעצם תהליך העיכול שלהם שורף עד 30 אחוז מהקלוריות שהם מכילים.

  5. השתדלו להקדים אכילה למכה. הרעב עושה סימנים של התעוררות? מהרו והכינו לכם ארוחה או חטיף כלשהו, לפני שתהפכולזומבים ותאבדו שליטה על מה שאתם מכניסים לפה. כשאנחנו רעבים אנחנו אוכלים יותר ממה שהגוף שלנו באמת צריך.

  6. הגבילו את עצמכם למוצרי חלב בעלי 3-5 אחוז שומן – לא יותר אבל גם לא פחות. יותר מדי שומן זה רע לגוף, אבל לוותר על שומן לחלוטין זה רע לא פחות. הגוף צריך שומן, ויש ויטמינים חיוניים המסיסים רק בשומן.

  7. הישמרו לכם מסלטים המוגשים בבתי קפה. למרות חזותם התמימה, סלטים מהסוג הזה יכולים להכיל כמה מאות טובות של קלוריות. הסיבה לכך היא בעיקר הרטבים העשירים שלרוב מלווים את הסלט, אבל גם האגוזים, הגבינות, הזיתים ושאר ההפתעות שעושות אותו כל כך טעים.

  8. אל תתפתו למוצרים “מופחתי קלוריות”, או אפילו “לייט”. רוב המאכלים שזוכים למיתוג הזה עמוסים בשומן או סוכר עד כדי כך, שגם אחרי ההפחתה.

 


×

שלחו לנו הודעת וואצפ

×
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש
מבטיחים לא להציק
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש. מבטיחים לא להציק
המייל שלכם בטוח אצלנו, אנחנו לא חולקים אותו עם אף גורם אחר.