טעימים בטירוף

חטיפי חלבון: הפתרון שנכנס לכיס

חטיפי חלבון: הפתרון שנכנס לכיס

כבר כמה שנים שהפרסומות של חברת סניקרס אומרות: “You’re Not You When You’re Hungy”- אתה לא אתה כשאתה רעב. אדם רעב מגיב אחרת – הוא נהיה עייף וחסר סבלנות, החשיבה שלו משתנה והתפקוד שלו יורד.

המשפט הזה נכון על אחת כמה וכמה כשמדובר באלו העוסקים בפעילות גופנית: אדם שמתאמן רעב מתפקד בצורה ירודה יותר במהלך האימון. הוא אינו מפוקס, חסר סבלנות ועצבני. זאת אחת הסיבות בגללה חשוב לשלב ארוחות הכוללות פחמימות מלאות וחלבונים, אשר תורמים לתחושת שובע לאורך זמן, במסגרת שגרת אימונים.

אבל מה לעשות – לא תמיד יש את הזמן או האמצעים לדאוג לארוחה כזו: רובנו אנשים עובדים בעלי שגרת יום עמוסה. אנחנו בוחרים להתאמן לפני או אחרי העבודה ולא תמיד מספיקים לארגן או לאכול ארוחה לפני או אחרי האימון. מי שמצליח להתאמן בתוך הלו”ז הצפוף שלו ולא רוצה לפגוע בדיאטת האימון  יכול להשתמש בחטיף חלבון בשביל לסגור את הפער התזונתי.

חטיף חלבון כתחליף לארוחה

חטיפי חלבון הפכו בשנים האחרונות לאלטרנטיבה מומלצת כתחליף לארוחה דשנה. חטיפי החלבון, בדומה לאבקות החלבון, מכילים חלבונים איכותיים שמקורם במי-גבינה (Whey) או קזאין בריכוז גבוה. החטיפים מכילים בנוסף רכיבים נוספים חיוניים לתפקוד הגוף בזמן אימון כמו פחמימות, חומצות אמינו, ויטמינים וחומרים הגורמים לתחושת אנרגיה במהלך ואחרי האימון. היתרוןן הבולט של חטיף החלבון הוא הקלות והניידות שלו: אפשר לשיםם את תוסף החלבון בתיק האישי או בכיס ולצרוך אותו מיד וללאא הכנות מיוחדות. עבור אלו שמחפשים תחלופה מהירה וקלה לארוחה  – חטיף חלבון הוא פתרון נהדר.

חטיף חלבון – לגוף ולנפש

יחד עם העלייה בפופולאריות של חטיפי החלבון כמקור לחלבונים, כך גם יותר ויותר חברות הופכות אותם ליותר נגישיםם ו”מפתים”. חטיפי החלבון עברו אבולוציה ממרקם קשה לרך ומטעם בלתי נסבל למתוק ומפנק. היום ניתן למצוא חטיפי חלבון בטעמים שונים, כמו למשל חטיפי החלבון של Quest Bars שמגיעים בטעמי שוקולד, קרמל, עוגיות ועוד. אצלנו ב-Ninja Vitamins תוכלו למצוא חטיפי חלבון בטעמים של חטיפיי השוקולד Mars ו-Snickers. הטעם שלהם כמעט זהה לחטיפים המקוריים, כשהם מכילים כמות גדולה יותר של חלבונים וכמות קטנה של פחמימות ושומנים. לחצו כאן לקריאת ביקורות על ויטמין נינג’ה ועל חטיפי החלבון שהיא מציעה.


×

שלחו לנו הודעת וואצפ

×
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש
מבטיחים לא להציק
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש. מבטיחים לא להציק
המייל שלכם בטוח אצלנו, אנחנו לא חולקים אותו עם אף גורם אחר.