53759027 - fitness man taking selfie of himself after workout. good looking young adult taking a self-portrait picture with his smartphone camera after exercising on a beach during summer vacation travel.

כך תשמרו על שגרת אימונים גם בחופשה בעזרת Dymatize Elite

גם מתאמנים רציניים במיוחד ומפתחי גוף שמגדירים את עצמם כ”מכורים” מתקשים לשמור על שגרת אימונים כשהם בחופשה, וגם רמת ההקפדה על תזונה נכונה בדרך כלל פוחתת כשיוצאים מהשגרה ורוצים ליהנות. מצד שני, מי שמוותר לגמרי על פעילות גופנית במהלך החופשה וגם אוכל בלי הגבלה עלול לגלות שחודשים ארוכים של אימונים ירדו לטמיון תוך ימים ספורים – וחבל. אמנם לא קל לשמור על משמעת מלאה בחו”ל (או במקום נופש בארץ), אבל בעזרת כמה טיפים פשוטים וגם תוספי תזונה דוגמת אבקת חלבון dymatize elite הדבר בהחלט אפשרי וגם לא מאוד קשה לביצוע.

סוויץבראש

המפתח הראשון לשמירה על רמת כושר נאותה ותזונה נכונה גם בזמן חופשה הוא סוויץ’ בראש: אמנם מצד אחד נדרשת הסטת המתג ממצב “שגרה” למצב “חופשה”, כולל ויתור על דאגות וטרדות ועודף מחשבות, וכמו כן התמסרות להנאות, אבל מצד שני כדאי גם להחליט שבכל יום מקדישים 30-60 דקות לפעילות גופנית. גם אם כשאנחנו בחופשה, ובפרט בחו”ל, תמיד ישנה תחושה שאנחנו לא מספיקים כלום, ולכאורה הקדשת שעה לפעילות גופנית היא “בזבוז זמן”, כדאי לזכור שכל השקעה בגוף שלנו היא ממש לא בזבוז זמן, וחוצמזה אפשר לשלב ספורט עם הנאה – למשל הליכה על חוף הים אם נמצאים במקום כזה, עלייה וירידה במדרגות באתר שיש בו את האופציה, אימון כושר בפארק מלבב וכו’.

הסוויץ’ בראש בא לידי ביטוי כמובן גם בהיבט התזונתי, וכשאורזים את המזוודה כדאי לזכור להכניס גם תוסף מתאים כגון אבקת חלבון דיימטייז.

בחירה של מלון עם חדר כושר

דרך נוספת לשמור בכיף על כושר גם בחו”ל, או לחילופין במהלך חופשה בארץ, היא לבחור מלון שיש בו חדר כושר מאובזר היטב.

המודעות הגבוהה לחשיבותה של הפעילות הגופנית בכל ימות השנה, ובנוסף ההבנה שחז”ל צדקו, ואכן אחד התנאים לקיומה של נפש בריאה הוא גוף בריא, הובילו לכך שיותר ויותר מלונות מציעים לאורחיהם את האופציה של חדר כושר משוכלל ומאובזר במיטב המכשירים והמתקנים – כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להגיע אליו, ולהתאמן.

מבחינת הטיימינג, בדרך כלל כדאי להגיע לחדר הכושר השכם בבוקר, עוד לפני שיוצאים להסתובב בעיר או לטיולים כאלה ואחרים. נכון שלפעמים כיף להתפנק במיטה עוד קצת, אבל אם תזנקו מהמיטה, תרדו לחדר הכושר – גם אם לטובת אימון חלקי ולא מלא כפי שאתם עושים בשגרת היומיום שלכם – תגלו שאתם מתחילים את היום עם הרבה יותר מרץ ועם הרגשה טובה במיוחד. לאחר האימון כדאי לאכול ארוחת בוקר עם חלבונים או לחילופין להשתמש בתוסף תזונה איכותי דוגמת  dymatize elite.

אם ביום מסוים אי אפשר לבצע אימון בוקר, נסו למצוא לכך זמן לקראת סוף היום, גם אם עבר עליכם יום מעייף וגדוש באירועים, וגם אם אתם עוד רוצים לצאת בלילה לבלות. גם במקרים אלה כדאי לצרוך חלבון דיימטייז, או לפני האימון או לאחריו, וכך להפיק ממנו את המרב.

היתרונות של Dymatize Elite

חברת דיימטייז האמריקאית ידועה באיכות הגבוהה של תוספי התזונה שלה ובפרט מומלץ לשימוש בחופשות על-מנת לשמור על כושר ותזונה בריאה התוסף dymatize elite. תוסף זה מכיל חלבון מי גבינה איזולט שנחשב לאיכותי במיוחד בזכות הריכוז הגבוה שלו, העובדה שהוא לא מכיל סוכר (והרי סביר להניח שבמהלך חופשה נתקשה לשמור על תזונה בריאה לגמרי), והכמות הרבה של חומצות האמינו המסועפות לאוצין, איזולאוצין ו-ואלין, שתורמות רבות לבניית השרירים.

כמו כן מכילה אבקת חלבון זו של דיימטייז גלוטמין שתורם להגברת הריכוז, החדות והערנות, ואינו מכיל גלוטן. לכל חוות דעת ויטמין נינג’ה מייחסת חשיבות רבה – מוזמנים לקרוא תגובות של לקוחות לגבי שירות המשלוחים שלנו ואיכות המוצרים ובפרט אבקת חלבון דיימטייז.

 


×

שלחו לנו הודעת וואצפ

×
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש
מבטיחים לא להציק
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש. מבטיחים לא להציק
המייל שלכם בטוח אצלנו, אנחנו לא חולקים אותו עם אף גורם אחר.