איך לדעת מה מתאים לצרכים שלי – גיינר או אבקת חלבון?

כדי לבנות את השרירים וכדי להעלות את מסת הגוף, יש צורך לדאוג לשני דברים. ראשית, יש צורך להתאמן, על פי תוכנית מקצועית שהותוותה כהלכה. שנית, יש לדאוג לתזונה איכותית ובריאה, שתומכת ביעד של השגת מסת שריר ומסת גוף. תזונה איכותית לאלה שמתאמנים ברצינות ולאלה שרוצים לטפח ולפתח את גופם איננה יכולה להתבסס אך ורק על תפריט רגיל. בנוסף לכך, יש צורך לצרוך מוצרים ייעודיים המגיעים באבקות – גיינר או אבקת חלבון. טעות נפוצה היא להניח שכל האבקות זהות. שאין הבדל בין הסוגים השונים. למעשה, לא רק שיש סוגים שונים של אבקות ותוספי תזונה למתאמנים, אלא שלכל אחד יתאים תוסף שונה. להלן נראה מה בדיוק יתאים לצרכים שלך ומה יתאים בדיוק בשבילך ולגופך.

גיינר או אבקת חלבון – מהו גיינר בכלל?

כדי להבין מה יהיה הדבר הטוב ביותר בשבילך, גיינר או אבקת חלבון, חשוב להבין מהי בעצם המשמעות של כל מוצר (תוסף). אז מהו גיינר? ומהי אבקת חלבון? גיינר, הינו תוסף שנועד להשיג בעיקר עליה מהירה במסת הגוף. ללא ספק, במוצר כזה ניתן יהיה למצוא גם חלבונים בדרושים לגוף, אולם מעבר לכך – במוצר זה יהיו גם מרכיבים נוספים שמטרתם אחת. מטרתם לאפשר למתאמן לעלות את מסת הגוף וגם את מסת השריר, בלי להכביד על הגוף עם מרכיבים לא בריאים או לא נחוצים. כך, מדובר בתוסף שיכיל כמות גבוה יחסית של פחמימות, עם דגש על פחמימות בריאות ולא רק פחמימות פשוטות, שמספקות סוכר זמין ואנרגיה זמינה.

מהי אבקת החלבון

ומה עם אבקת החלבון? ומדוע כדאי לצורך אבקת חלבון טבעונית, ומהי בכלל? במקרה זה, מדובר בתוסף מזון שהמרכיבים העיקריים שלו מבוססים על חלבון. במוצר כזה לא ימצאו פחמימות – לא פשוטות ולא מורכבות. כיום ידוע שעדיף שאבקה שכזאת תהייה מורכבת מכמה וכמה סוגים שונים של חלבון, כאשר יש כאלה המגלים תוך כדי שימוש שהאבקה טבעונית עדיפה עבורם, אבל לאחרים – זה לא מאוד משנה.

באבקה מסוג זה ניתן יהיה למצוא למשל חלבון המבוסס על מי גבינה לצד חלבון קזאין מאיכות גבוהה. בנוסף, אבקה כזאת תוכל להכיל גם רכיבי סויה, אלבומים וכדומה. ואחרי שהבנו מהו הגיינר ומהוו חלבון באבקה, נראה מה בדיוק מתאים בשבילך.

כך תדע מה כדאי

הגעתם למדף בחנות התוספים, או שראיתם באינטרנט מגוון מוצרים כגון dymatize elite. כעת, מה תרצו לבחור? איך תדע מה יתאים לצרכים שלך? התשובה נעוצה בגורמים כגון – מבנה הגוף, משקל היעד שאליו רוצים להגיע, אופי האימונים שאתם עורכים, אופי חילוף החומרים שלכם, כמות הארוחות ומספר הקלוריות שאתם צורכים במשך היום.

עבור אנשים שרק מתחילים להתאמן, עבור כאלה שמבנה הגוף שלהם רזה או רזה מאוד, עבור אלה שלא צורכים את הערך הקלורי היומי המומלץ – לכל אלה יתאים מאוד להשתמש בתוסף מסוג גיינר. צריכה של אבקה המכילה חלבון בלבד לא תהיה יעילה, אפילו אם יהיה מדובר במוצר פרימיום כגון אבקת חלבון אופטימום. מדוע? מכיוון שתוסף לעליה במסת גוף צריך להכיל כמות קלוריות משמעותית ומרוכזת וכמובן – באיכות גבוהה. צריכה של תוסף על בסיס חלבון בלבד לא תגיע למקום הנכון – לשרירים. זאת, שכן הגוף ישתמש בחלבון להפקת אנרגיה שלא התקבלה ממקור אחר. ומה כאשר מדובר במתאמנים שאינם רזים, כאלה שלא זקוקים לתוספת קלוריות ושלא רוצים להסתכן בהעלאת מסת שומן? כאשר מה שנחוץ זה מיקוד בעליית מסת שריר או במטרה להביא לעיצוב ופיסול הגוף – אבקה עם חלבון איכותי תהיה מתאימה במיוחד.

במסגרת שמירה על קשר שוטף עם הלקוחות מאפשרת ויטמין נינג’ה ביקורת, חוות דעת ותגובה מכל מי שהתנסה בשירות שלנו. מוזמנים לקרוא שלל חוות דעת ותגובות.


×

שלחו לנו הודעת וואצפ

×
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש
מבטיחים לא להציק
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש. מבטיחים לא להציק
המייל שלכם בטוח אצלנו, אנחנו לא חולקים אותו עם אף גורם אחר.