ארבעה טיפים לשדרוג שייק חלבון

ארבעה טיפים לשדרוג שייק חלבון

טיפים לשדרוג שייק חלבונים

שייק חלבונים הוא דרך רווחת למדי לספק לגוף את כמות החלבונים שהוא זקוק לה. מי שבמיוחד נוהגים לשתות את השייקים האלה הם ספורטאים, מפתחי גוף, מתאמנים ואנשים שרוצים להעלות את מסת הגוף והשריר שלהם. אבל גם כשישנה מודעות מלאה לחשיבות הרבה של החלבונים, לא תמיד ישנו חשק לשתות את השייק, ובמיוחד כשהוא חלק מהתפריט בכל יום וקצת מתחיל לשעמם. מה עושים? משדרגים, בקלות ובפשטות, והופכים את השייק לא רק לטעים יותר אלא גם למזין יותר.

  1. חמאת שקדים

השקדים משפרים את המרקם של שייק החלבונים והופכים את השתייה שלו לקלה יותר ומוסיפים לו גם טעם מעניין יותר. בנוסף שקדים עשירים בוויטמין E, מגנזיום וסידן, וגם בשומן בריא (חומצות שומן חד בלתי רוויות). אפשר לשלב גם תמרים בשייק, ובכך ליצור תחושת שובע גבוהה בזכות השילוב בין התמר לשקד, ועוד אופציה היא להוסיף ישירות את השקדים ולא חמאת שקדים, וזאת בתנאי שיש לכם בלנדר מספיק חזק להתמודד עם הפרי הקשיח יחסית.

  1. פולי קקאו

פולי קקאו הם סופר פוד: ברזל, סידן, מגנזיום (מינרל חשוב מאוד שלא תמיד נמצא בכמות מספיקה בתזונה הרגילה), אבץ, אשלגן, ויטמין C, כמות גדולה של נוגדי חמצון, ואם כל זה לא מספיק, הרי שקקאו נא מייצר גם תחושת שובע, מספק לנו מעט קפאין וערנות, ולא פחות חשוב, מעלה את רמות הדופמין והסרוטונין במוח והופך אותנו לשמחים ולפעמים אפילו מאוהבים (בזכות הפנילטלמין שבו) – בקיצור, תוספת מושלמת לכל שייק חלבון.

  1. תבלינים מעניינים

עוד דרך לגוון את השייק ולהפוך אותו ליותר מעניין היא להשתמש בתבלינים שונים: קינמון, אגוז מוסקט ותמצית וניל הן אופציות נפוצות, אפשר גם לבחור בתבלינים יותר פיקנטיים כמו טבסקו ובאופן כללי כדאי להעז כדי להילחם בשגרה ובהשפעותיה הבעייתיות.

  1. תותים/ חמוציות/ אוכמניות/ פירות יער

תותים, חמוציות, אוכמניות, פטל ופירות נוספים מאותה משפחה תורמים לכל שייק חלבונים גם צבע יפהפה, גם טעם עמוק יותר וגם מרכיבים תזונתיים חשובים ובפרט שלל ויטמינים ומינרלים ופיטו-כימיקלים שהם נוגדי חמצון רבי עוצמה ובאופן כללי משדרגים את הבריאות שלנו.

 


×

שלחו לנו הודעת וואצפ

×
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש
מבטיחים לא להציק
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש. מבטיחים לא להציק
המייל שלכם בטוח אצלנו, אנחנו לא חולקים אותו עם אף גורם אחר.