סוגי אבקות חלבון מומלצות לספורטאים

ספורט מועיל מאוד לבריאות לגוף ולנפש גם יחד, אך כדי שהפעילות תהייה אפקטיבית יש לספק לגוף את המרכיבים התזונתיים הדרושים לו. המרכיבים הללו צריכים לספק לגוף את הדרוש לו הן מבחינת אנרגיה זמינה אך לא פחות חשוב – חלבון לשרירים. מכיוון שצריכת חלבון ממוצרי המזון הרגילים איננה מספקת מספיק מאבני הבניין החשובות לגופם של ספורטאים שמתאמנים באופן אינטנסיבי ואשר רוצים לחזק ולשפר את פעילות השרירים, נהוג להמליץ על אבקות של חלבון.

חלבון מוסיף המון  

ספורט ברמה גבוהה משמעו להגיע לביצועים גבוהים, ולא מדובר רק בספורט תחרותי. ביצועים גבוהים שניתן להתגאות בגינם מבוססים גם על שיפור הישגים לעומת הישגי העבר. שיפור ההישגים מבוסס על הרבה אימונים, הרבה משמעת אך גם צריכת מרכיבים תזונתיים איכותיים. על פי מה שמסבירים מתאמנים וותיקים ומדענים – נמצא כי סוגי אבקות חלבון, באיכות גבוהה, משפרים מאוד את ביצועיהם של ספורטאים ומתאמנים. אבל אילו סוגי אבקות יתאימו במיוחד וניתן יהיה לומר שהן אפילו מומלצות? אלה הם מוצרים ייחודיים בזכות הרכבם המדעי, שיוצרו כך שהפעילות תהיה טובה יותר, שהשרירים יתחזקו מהר יותר וזמן ההתאוששות שלאחר האימון יהיה קצר יותר. אז מהן האבקות המוצלחות ביותר?

סוגי אבקות חלבון באיכות גולד

כי מי שהחל להתעניין באבקות מומלצות לספורטאים בוודאי הספיק לשמוע על חברת אופטימום נוטרישן. זהו מותג מוביל ונחשב לאחד הנמכרים ביותר. אילו סוגי אבקות חלבון מצוינות יש לחברה זו? למשל גולד סטנדרט. אבקה זו מכילה הרכב מצוין שפותח במיוחד, באופן מאוזן ולצורך שיפור הישגים. במוצר זה יש למעשה הרכב של מספר חלבונים איכותיים כגון מי גבינה, אך גם הרבה הרבה יותר. לצד חלבונים המיוצרים באופן מיוחד לספיגה אופטימלית מכיל המוצר גם חומצות אמינו ומעט פחמימה ושומן. המוצר מכיל גם מי גבינה מרוכזים, גם מי גבינה שעברו הידרוליזה לספיגה מושלמת וגם מי גבינה נטולי סוכר חלב.

Impact whey isolate

עוד אבקת חלבון מומלצת הינה Impact whey isolate מבית MYPROTEIN. מה הופך את החלבון הזה למומלץ כל כך? מדוע כל כך הרבה ספורטאים מעדיפים דווקא אותו? הסיבה פשוטה – זוהי אבקה המוגדרת כטהורה במיוחד, מה שהופך את השפעתה למצוינת. האבקה מכילה יותר מ-90 אחוז חלבון והיא זמינה בטעמים שונים כגון בננה או שוקולד, וניל או חמאת בוטנים וכן ללא תופסת טעם. האבקה כוללת גם חומצות אמינו להשלמת הפעולה וידועה בספיגה המהירה והשפעתה על חיזוק השרירים.

אבקת חלבון דיימטייז

מוצר מוביל איכותי נוסף בשוק אבקות החלבון הינו ללא ספק dymatize elite. מי הגבינה המצויים באבקה הינם כאלה המיוצרים ברמה גבוהה מאוד, תוך שמירה על איזון בין החלבון לבין חומצות האמינו. ההרכב נמצא כאופטימלי עבור ספורטאים המחפשים דרך מהירה לעודד את גידול נפח השרירים, בזמן קצר. ראוי לציין שהמוצר איננו מכיל גלוטן ועל פי משאל בין ספורטאים נמצא כי מלבד האיכות, מדובר גם במוצר טעים מאוד לצריכה.

אבקת החלבון של USN

כאשר מחפשים אבקות חלבון מצוינות, הרי שהן יכולות לכלול מרכיבים שונים שאמורים לשפר את הפעילות. יש מוצרים שבהם ניתן למצוא חלבון קזאין שהינו בעל ערך מאוד גבוה, יש מוצרים שבהם יתווספו גלוטמין ואנזימים בעלי השפעה חיובית מאוד על תהליך העיכול. אבקה איכותית ומומלצת במיוחד הינה של המותג המוביל USN. זוהי אבקה שיש הסבורים שהיא המבוקשת ביותר בקרב ספורטאים אנגלים והיא בהחלט מצליחה גם אלצנו.

מדוע אבקה זו נחשבת למוצלחת מאוד? כמקובל אצל המותגים המובילים, האבקה מכילה שילוב מנצח של חלבונים – חלבון של מי גבינה איזולייט ביחד עם חלבון מי גבינה בריכוז גבוה. מוצר זה מבטיח תמיכה בפיתוח השרירים וזמן התאוששות מהיר מאוד לאחר אימון או תחרות. האבקה נספגת בקלות רבה בזכות מרכיבים כמו לקטז וכמו אמינוגן. מרכיבים אלה פועלים על העיכול כך שהיתרונות שמפיקים מהחלבון הם מקסימליים.

אבקת החלבון של אופטימום

כדאי לדעת שעבור המעוניינים בכך, ניתן למצוא גם מוצרים טבעוניים, שבהם החלבון איננו כולל תוצרים של גבינה. אבקת חלבון טבעונית יכולה להשיג תוצאות מצוינות, אבל יש כמובן עוד מוצרים מקובלים שאיננם בהכרח טבעוניים.

אבקה מומלצת נוספות מגיעה ממותג אופטימום. על פי הפרסומים, מוצר זה לא רק מסייע בשיפור המסה של השריר בעקבות האימונים והפעילות אלא גם תומך במערכת החיסון לשיפור הבריאות הכללית וההרגשה הטובה. כל מוצר מכיל לצד חלבון ברמה גבוהה גם פחמימות בכמות מתונה, מעט סוכר וכן שומן וסיבים תזונתיים.

אבקת SYNTHA-6 EDGE

מוצר נוסף שאותו אנו מציגים, נחשב לייחודי בזכות איכותו המשופרת. אבקת החלבון הזאת, הנמכרת תחת השם SYNTHA-6 EDGE מגיעה מבית היוצר BSN. מדובר בשילוב של חלבונים נבחרים, המשפרים פעילות גופנית, אימון ספורטיבי, עבודה עם משקולות. האבקה פועלת על השרירים, והיא נטולת פחמימות. כמו כן, האבקה גם איננה כוללת שומן וחשוב לא פחות – היא גם טעימה מאוד (על פי מבחני טעם).

במסגרת הקשר הישיר עם הלקוחות השונים מקבלת ויטמין נינג’ה תגובות אודות שירות המשלוחים, איכות המוצרים ועוד. לחצו כאן כדי לקרוא תגובות של לקוחות.


×

שלחו לנו הודעת וואצפ

×
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש
מבטיחים לא להציק
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש. מבטיחים לא להציק
המייל שלכם בטוח אצלנו, אנחנו לא חולקים אותו עם אף גורם אחר.