מחפש חנות תוספי תזונה לספורטאים? לא להתפשר על ותק ומקצועיות

הביקוש ההולך וגדל לאבקות חלבון, גיינרים, חומצות אמינו למתאמנים, שורפי שומן, קדם אימון ושאר תוספי תזונה לספורטאים הוביל באופן טבעי לפתיחת חנויות רבות שמציעות את כל אותם מוצרים שמסייעים למתאמנים, מפתחי גוף וספורטאים למצות את הפוטנציאל שלהם ולהפיק את מלוא התועלת מכל אימון ואימון.

כדי לבחור באופן נכון חנות תוספי תזונה לספורטאים ולרכוש בה את כל הפריטים הנחוצים לכם חשוב במיוחד לבחון את הוותק של החנות, שכן בתחום זה ניסיון עשיר פירושו מקצועיות גבוהה כמו גם הקפדה על איכות מקסימלית של כל אבקת חלבון, גיינר, קריאטין, חומצת אמינו, מולטי ויטמין וכו’.

מגוון רחב של מוצרים כדי שכל אחד ימצא בדיוק את מה שהוא צריך

בחנות מקצועית בעלת ותק בתחום תוספי התזונה לספורטאים ומתאמנים תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים, כך שכל אחד וכל אחת יוכלו למצוא בדיוק את מה שהם צריכים. בהקשר זה כדאי לזכור שאם למשל אתם רוצים להיעזר בגיינר כדי להעלות מסת שריר ו/או להוסיף כך וכך קילוגרמים למשקלכם, ישנה חשיבות רבה ליחס בין הפחמימות לחלבונים, כשלמשל אנשים רזים מאוד זקוקים ל-4-5 גרם פחמימות על כל גרם חלבון, ואילו עבור ספורטאים מומלץ יחס של 2 ל-1 או 3 ל-1.

דוגמה נוספת לחשיבות ההיצע הרחב של המוצרים שמאפיין חנויות ותיקות בתחום תוספי התזונה הוא חומצות האמינו: ישנן מספר חומצות אמינו חיוניות (כלומר כאלה שהגוף לא מסוגל לייצר בכוחות עצמו ועל כן חייב לקבלן ממקור חיצוני) שחשובות לספורטאים – טאורין, גלוטמין, אל-קרטינין ובפרט BCAA (שילוב של 3 חומצות אמינו חיוניות בשם לאוצין, ואלין ואיזולאוצין, שיש לו חלק נכבד בתהליכי בניית מסת שריר ובנוסף מבטיח התאוששות מיטבית אחרי כל אימון). רק חנות תוספי תזונה שיש בה את כל האפשרויות לא תאלץ אתכם להתפשר על מוצר שהוא לאו דווקא זה המתאים לכם ביותר.
איכות ללא פשרות

עוד מרכיב חשוב בהתנהלותה של חנות תוספי תזונה לספורטאים בעלת ותק ומקצועיות הוא ההקפדה על איכות מקסימלית של כל מוצר ומוצר.

כך למשל המוצר “אבקת חלבון מי גבינה” עשוי להכיל חלבונים איכותיים בכמות גדולה וללא חומרי לוואי, אבל אם היצרן אינו איכותי וקפדן, החלבונים יהיו גם הם בעלי ערך תזונתי נמוך יותר. בחנות מקצועית שמבינה את חשיבות האיכות, תמצאו מוצרים של מיטב המותגים בתחום כמו אבקת חלבון Optimum Nutrition, אבקת חלבון bpi, אבקות חלבון מבית Dymatize וכו’.
חנות תוספי תזונה לספורטאים – גם מוצרים נלווים

לצד כל אותם גיינרים, מוצרי קדם אימון, ויטמינים לספורטאים ושאר תוספים למתאמנים מציעות חנויות מקצועיות גם מוצרים נלווים, כדי להבטיח ניצול נוח ואפקטיבי של כל תוסף ותוסף וכן חוויית קנייה מוצלחת.

בין המוצרים הנ”ל: שייקרים איכותיים שיחזיקו מעמד זמן רב, לא יחלידו ולא ינזלו, תיקי ספורט לנשיאה נוחה של כל מה שאתם צריכים לאורך היום בדרך לאימון אפקטיבי ומהנה, פריטים שמאפשרים אימונים מגוונים ויעילים ובהם רצועות פרק יד, חגורות גב, רצועות ברך ורצועות משיכה, ועוד.

עוד תמצאו בחנות מקצועית ו-ותיקה שדואגת לכל צרכי הספורטאים גם מזון מותאם ספציפית למי שמבין את חשיבות השמירה על הגוף ובפרט על אחוזי שומן נמוכים כך שהביצועים לא ייפגעו (וגם הגוף יהיה הכי מרשים שיש): רטבים דלי קלוריות ודלי שומן שהופכים סלטים לטעימים להפליא גם בלי להכביד על הגוף, ממרחים ומטבלים שכיף לאכול ולא פחות כיף לדעת שאין בהם סוכר ופחמימות מיותרות, ועוד.


×

שלחו לנו הודעת וואצפ

×
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש
מבטיחים לא להציק
אוהבים מבצעים והנחות?
השאירו את המייל שלכם ואנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחם וחדש. מבטיחים לא להציק
המייל שלכם בטוח אצלנו, אנחנו לא חולקים אותו עם אף גורם אחר.